AKIN ELDES

2 EYLÜL;eve dönüş

şu an ayvalıktayız.bodrumdan dün akşam ayvalık a geldik.serdar ateşer de konakladık.1 saat sonra yola koyulacağız.şimdi şebnem ile kerem,deniz sezonunu kapıyor.ben ve akıncan ise 100 mt ötedeki internetkahvedeyiz..

-dün serdar ve kemal ile 11 eylül nhkm konserimiz için prova yaptık.çok zevkli geçti.ayrıca akıncan ın davul çaldığı ve minik kerem in şarkı söylediği 1-2 kayıt yaptık.daha doğrusu serdar çaktırmadan yaptı:-)enteresan olmuş olabilir,o an çok eğlendik..

-ayvalık,ara sokakları ile beni ve şebnemi epey etkiledi..ama burası bize kısa bir süre için iyi,bodrum a ise yerleşebiliriz.diye düşünüyoruz şimdilik..

-lezzet günlüğüne menemen çıkışı sağda yeni açılmış olan-3 ay önce- ramo mandra yı eklemek istiyorum.dün yediğimiz köfte,salata,kaymaklı kemal paşa,sakızlı muhallebi,hatta ekmeğin tadı damağımızda kaldı.süper hizmet,üstelik uygun fiyatlar..kısacası herşeyi ile mükemmel.artık yolum düştüğünde hep orada duracağım..

-bodrum tatilinden aklım-ız-da karaincir,meltem pansiyon ve bağla nın denizi(meltem ve bağla daki plaj lokantaları da hem lezzetli,hem de çok hesaplı idi,şaşırdım.),turgut ve nuray bekoğlu nun bizi götürdüğü gümüşlük kocadağ ın arkasındaki gizli koy,biraz da bitez plajı,minderler çok konforlu:-) , kaldı..ve tabii bitez dondurmacısı..

-kerem in söyleyemediği kelimelere ek:cornflakes=kornflenks,aquapark=apuapark